Packeta
Ako Packeta funguje?
-
V košíku zvoľte spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Na výber máte doručenie na adresu, doručenie na výdajné miesto Packety alebo do samoobslužného boxu, tzv. Z-BOXu.
-
Pri doručení na výdajné miesto alebo do Z-BOXu nájdite vo vyhľadávači to, ktoré sa nachádza vo vašej blízkosti. K dispozícii máte tisíce kamenných výdajných miest po celej Európe aj samoobslužné výdajné miesta Z-BOXy.
-
Akonáhle bude objednávka na zvolenom výdajnom mieste alebo v Z-BOXe pripravená, Packeta vám pošle informačný e-mail a SMS. Pri doručení na výdajné miesto Packety tiež obdržíte heslo pre vyzdvihnutie zásielky.
-
Na výdajnom mieste bude následne stačiť iba nahlásiť heslo. Pre zásielku tak môžete poslať kohokoľvek, pretože mu stačí len vedieť toto heslo.
-
Prípadnú dobierku môžete uhradiť priamo na výdajnom mieste, a to buď v hotovosti, alebo kartou.
-
Pri doručení do Z-BOXu vám pre vyzdvihnutie zásielky stačí len mobilná aplikácia Packety, ktorá sa so Z-BOXom sama automaticky spáruje a otvorí schránku s vašou zásielkou.
UPOZORNENIE: Je potrebné mať v mobile zapnuté Bluetooth a polohu (lokáciu). -
To, kde sa vaša objednávka práve nachádza, zistíte jednoducho v sekcii Sledovanie zásielky na webovej stránke Packety alebo v mobilnej aplikácii.
-
Na vyzdvihnutie zásielky máte spravidla 7 dní.
-
Odporúčame stiahnuť si mobilnú aplikáciu Packeta, vďaka ktorej môžete sledovať každý pohyb zásielky, predĺžiť si jej úložnú dobu až na 21 dní alebo zaplatiť dobierku. Aplikácia je dostupná pre Android zariadenia a taktiež aj pre Apple zariadenia.
-
S Packetou je jednoduché aj vrátenie tovaru: Môžete vrátiť zásielku cez ľubovoľné výdajné miesto Packety. Stačí, keď zabalenú zásielku odnesiete na najbližšie podacie miesto a obsluhe nadiktujete náš ID kód pre spätné zásielky: 95156784 Obsluha vytlačí štítok a vybaví spätné odoslanie.
